Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti


A minap leendő anyósomék átjöttek egy családi társasjáték-mérkőzésre. Anyával úgy döntöttünk, hogy sütünk valami egyszerűt, de nagyszerűt nekik. Anya egy nagyon finom sajtos rúddal készült nekik, én pedig ezzel a macskakakival. Nem a legszebb süti, de szerencsére nem ítélkeztek, és hamar elfogyott. Ráadásul nagyon egyszerű elkészíteni. A receptért olvass tovább! :)



Hozzávalók:
-25 dkg háztartási keksz 
-20 dkg cukor
-2 tojás 
-15 dkg kocka margarin 
-3 evőkanál cukrozatlan kakaó
-Ízlés szerint mazsola, vagy egy kis összevágott dió, rum aroma

A margarint melegítsd fel egy edényben. Amikor már félig elolvadt keverd bele a cukrot és a kakaót, majd kevergetés közben a 2 tojást is. Közben (vagy előtte) tördeld össze a kekszet, és a mazsolával, dióval együtt add hozzá a masszához. Én egy pár csepp rumot is tettem bele, így érdekesebb lett az íze. Keverd össze alaposan, és sütőpapírra rakd ki szép kis halmokban. Én egy napig hagytam száradni, mielőtt a vendégek elé tettük, de nem muszáj olyan sokat várni.

Így néznek ki rögtön, miután elkészültek:


Ez pedig egy kicsit elmosódott kép, amint társasozás közben próbáltam lekapni a maradék sütijeimet. :D

Szerintem nagyon egyszerű elkészíteni és sikere is volt nálunk, még ha nem is túl bizalomgerjesztő a kinézete. Remélem neked is tetszik ez a recept!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Madarat tolláról... 3