Madarat tolláról... 3

A borítós sorozat harmadik részében a rajzolt borítók kerülnek a középpontba.
Szerettem mazsolázni közöttük, mert sokszor ütősebbek, mint a modelles fedőlapok. Jó lenne, ha én is tudnék hasonlókat alkotni, de annyira nincs kézügyességem. Így inkább csodálom mások munkáját. Íme 10 borító, ami elnyerte tetszésemet.



A könyvek sorrendje véletlenszerű.

M.C. Beaton: Hamish Macbeth és a torkos társkereső
Ugyan még csak a negyedik részig jutottam el a Hamish Macbeth sorozatból, de ez a borító tetszik legjobban az összes közül. A címe egy kicsit furcsa, de az összkép elég hangulatos.



Agatha Chrisitie: Három vak egér
Tudom, hogy a hangulatos szót már ellőttem az előzőnél, de nagyon szívesen alkalmaznám ide is. Az a halálfej különösen azzá teszi. :D




Kerstin Gier: Zafírkék; Smaragdzöld
Egyik könyvet sem olvastam még, és nem is tudom, hogy valaha fogom-e, azt hiszem nem igazán nekem való. Kinézetre viszont mindkettő nagyon tetszik. Nagyon ügyeltek a részletre is. Biztos jobban érteném a koncepciót is, ha tudnám, hogy miről is szól pontosan.



Rainbow Rowell: Fangirl
Pontosan illik a borító a tartalomhoz, nem is nagyon tudnék mást elképzelni helyette. Különösen nem egyet igazi emberekkel...


J.K.Rowling: The Tales of Beedle the Bard
Nekem a kék változat van meg, ami szintén jól néz ki, de szerintem meg sem közelíti ezt.


Christopher Paolini: Eragon
Tesómmal még évekkel ezelőtt nagyon szerettük a sorozatot. Akkoriban döntöttem el, hogy kell nekem egy sárkány.


Neil Gaiman: Északi mitológia
Annyira szép ez a kékes szín, a rajz pedig tényleg mitológiás.


Jennifer A. Nielsen: The False Prince - A hamis herceg
Bárcsak ilyen koronát tudnék rajzolni. Mondjuk nem tudom miért rajzolgatnék koronákat... A kékes téma nagyon tetszik, lehet, hogy meglepő, de a kék a kedvenc színem. :)


John Flanagan: A vadonjáró tanítványa 1. - Gorlan romjai
Elég durva, hogy szinte fényképnek tűnik ez a borító.


Nektek vannak kedvenc rajzolt borítóitok? Tetszett az összeállításom? Hagyjatok egy kommentet, szívesen olvassuk őket. :)

Megjegyzések

  1. Szép igényes a blog! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, reméljük tetszeni fog a további tartalom is! :)

      Törlés
    2. Pár napja kezdtem el olvasgatni.Kapott egy könyvjelzőt a böngészőbe,hogy látogatni tudjam. :) Külföldön éltek?

      Törlés
    3. Ennek örülök! :) Én ott éltem, 2 hete költöztem haza, azért is írok most kevesebbet. Tesóm pedig itthon tanul.

      Törlés
  2. Szuper akkor üdv újra itthon!:)
    A rövidnadrágos bejegyzést most olvastam és vicces,mert a napokban épp ezt csináltuk mi is itthon :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Hogy sikerült a rövidnadrágod? Te is úgy csináltad, mint én? :)

      Törlés
    2. Nagyon jó lett! Igen így csináltuk mint ahogy Te is csak annyi különbséggel,hogy én befelé hajtottam a szárát és úgy lett felvarrva. :) Volt egy hosszú nadrágom amit nem használtam és nagyon kényelmes kis rövidnadrág lett belőle. :))

      Törlés
    3. De jó! :) Ilyen melegben szükség is lesz rá. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti