Őszi teadélután - avagy az olvasóterveim őszre

Most, hogy hivatalosan is beköszöntött az ősz, lehet izzítani a vízforralót, és készíteni a teákat (esetleg kávét, igény szerint). Ilyenkor a legjobb egy forró teával a kezedben olvasni.



Meglehetősen sok könyv várja a polcomon, hogy rá essen a választásom, de terveim szerint az őszi projektjeim a következők lesznek:

Marie Lu: The Young Elites (angol)
Marie Lu Legenda c. könyvével próbálkoztam korábban, de nem annyira tetszett. A The Young Elites fülszövege viszont meggyőzött magának. Ez egy YA könyv, amit nem igazán sorolhatok a kedvenc műfajaim közé, de hiszem, hogy csak azért, mert nem találtam meg a megfelelőt.

Rick Riordan: Az elveszett hős
Nagyon régóta vár rám a könyv, de valahogy még nem adtam be a derekam, pedig a Percy Jackson és az Olimposziak sorozatot nagyon szerettem. Terveim szerint hamarosan elkezdem Az elveszett hőst is. Görög mitológia, istenek és félvérek, mi kell még?! Nem is tudom mire vártam eddig.

Rainbow Rowell: Fangirl (angol)
Nem igazán szoktam romantikus könyveket olvasni, de lehet itt az ideje kilépni a komfortzónámból. Fülszöveg alapján érdekesnek tűnik, lehet, hogy egy véres krimi után jó váltás lesz majd. :-)

Patricia Cornwell: Postmortem
Elég régi krimi a Postmortem, de még nem olvastam Cornwell-től semmit, és jó kezdésnek tűnik a Kay Scarpetta sorozat első része. Amúgy is egy jó krimi bármikor jöhet!

Jussi Adler-Olsen: Nyomtalanul
Skandináv krimi, amit még anyukám ajánlott. A Q-ügyosztály esetei 6 részes eddig. Az első filmet meg is néztük együtt pár éve és gondoltam folytatom a történetet, de akkor már elkezdem az elejétől olvasni, ne maradjak ki semmi fontos információból, ami csak a könyvben van.

Ezek lennének az én olvasási terveim őszre, majd télen meglátjuk hogy sikerült teljesíteni.
Te mit fogsz olvasni?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3