12 napos blogger kihívás- Első felvonás

Molyon találtam rá Reader_RexFan 12 napos blogger kihívására, és gondoltam néha nem árt egy kis személyes tartalom a blogra.
A kihívás lényege, hogy 12 napon át különböző kérdésekre kell válaszolni. A feladatokat év végéig bármikor teljesíteni lehet, és lehet az egészet egyben posztolni is. Mivel naponta nem tudnám megoldani, úgy döntöttem, hogy 4 adagban hozom a őket. Ez az első. :)



1 nap: Miért írsz blogot? + 5 tény rólad


Már régóta szerettem volna írni a könyvekről, meg úgy mindenféléről, megosztani a véleményemet dolgokról, de nem akartam egyedül nekivágni, aztán nemrég tesómmal úgy döntöttünk, hogy egyesítjük erőinket, így született meg a blogunk.



Az 5 tény pedig: a tél a kedvenc évszakom, nem tudok úszni, félek a madaraktól, szeretek főzni és jógázni. 


2. nap: Top 3 legviccesebb/legcikibb sztorid


Elég nehéz szerintem vicces sztorikat jól visszaadni, főleg ha a körülmények nem annyira ismertek másoknak. Gimiben elég sok ciki dolog történt velem, de nagy részüket mára már blokkoltam az agyamból, azóta meg semmi ciki dolgot nem csináltam. De nem ám. Tényleg… :D Azért megpróbálkozom:

Rómaiak
A vasárnapi családi ebédek híresek nálunk a jó hangulatukról. Ritkán ülünk össze mindannyian, de akkor elszabadulnak a pórázok. Négyen vagyunk unokatesók, és mindig mi kapjuk a ’gyerekasztalt’, míg a szülők, nagyszülők a nagy asztalnál ülnek egy másik szobában. Ilyenkor soha nem szabad elhagyni az asztalt, mert ha visszajössz, általában vár egy kis meglepetés (Würze) a poharadban/bármilyen ételeden. A diplomaosztóm alkalmából mi ülhettünk a nagy asztalnál, és a szülők hozták be nekünk a kaját. Épp valamin nagyon röhögtünk, amikor tesóm (Bell) megjegyezte, hogy: „Olyanok vagyunk, mint a rómaiak!” utalva ezzel a dőzsölésünkre. Erre elhangzott az unokatesónk kérdése, csodálkozó arccal: „Meztelenek?!”. Másfél perc intenzív visítás után rákérdezett, hogy: "Miért, nem láttatok még római filmet?". Mindig röhögök, ha eszembe jut ez a történet.


A koncert
Voltak kötelező komolyzenei koncertek még gimnáziumban, amit a suli aulájában tartottak, és csinosba kellett öltözni. Az egyik ilyen alkalommal később tudtuk meg, hogy lesz, és mivel kollégista voltam, nem tudtam hazamenni az ünneplősebb ruhámért. Egy fekete nadrág mellett döntöttem, ami egy kicsit ugyan nagy volt rám, övem pedig nem volt, de hát nem mehettem farmerban. Nem volt semmi problémám egészen addig, amíg el nem indultunk koncert végén az osztálytermünk felé. Épp mentem a lépcsőn, amikor éreztem, hogy gáz van… Hallottam, hogy az egyik osztálytársam kiabálja hátulról, hogy „* csúszik a gatyád!”. Próbáltam a kezemmel visszahúzni a nadrágot, közben pedig hátranéztem, és megállapítottam, hogy kb. a fél suli mögöttem megy. Szerencsére viszonylag hamar megállítottam a csúszást, és szép lassan a többiek is elfelejtették ezt a sztorit. Ettől kezdve viszont mindig hordok övet. :D


A narancsaim
Szintén gimis történet. Egyik nap a barátnőmmel kimentünk a kollégiumból vásárolni. Körülbelül 10 percre volt az áruház tőlünk, de ez alatt a 10 perc alatt valahogy sikeresen kiszakítottam a szatyromat, pont amikor egy zebránál álltunk. Vettem egy csomó narancsot, amik szanaszét gurultak az úton, miközben a barátnőm röhögött, és kiabált, hogy „* gurulnak a narancsaid!”. Valahogy megpróbáltuk összeszedni őket, de sajnos nem sok sikerrel jártunk. Azóta is nevetnem kell  amikor arra járok, és mutatom mindenkinek, hogy itt gurultak a narancsaim. Szegények!

3. nap: 3 olyan étel vagy ital receptje, amit jelenleg imádsz

Hú, hát ez legalább olyan nehéz kérdés, mint kiválasztani, hogy mit főzzek.




Hot Dog
Ha nincs kedvünk főzni a barátommal, de valami meleget ennénk, akkor mindig hot dogot csinálunk vagy melegszendvicset.
Ha szeretnéd te is elkészíteni, akkor nagyon figyelj, mert nehéz ez a recept. Szükséged lesz egy bagettre vagy zsemlére, virslire, és ízlés szerinti szószokra. Nálunk lehet kapni nagyon hosszú bagettet, azt szoktuk elvágni egy kicsit hosszabbra, mint egy virsli. Belezd ki a bagettet miközben felteszed a virslit főni. Ezután nyomj bele amit szeretnél, nálam a fokhagymás majonéz, mustár (abból kevés, mert az angol mustár nagyon durva) és a ketchup a nyerő. Ha megfőtt a virsli tedd bele, és kész is!

Forró csokoládé
Ebben a hűvösben kell valami, ami felmelegíti az embert, és amúgy is imádom a csokit, szóval bármikor jöhet egy kis forró csoki.
Kell hozzá tej, egy darab csoki (10 dkg, lehet fehér vagy sima is), tejszínhab és ízlés szerint fahéj. Forrald fel a tejet, törd bele a csokit, és kevergesd, amíg el nem olvad.  Ezután öntsd pohárba, nyomj rá egy kis tejszínhabot, és fahéjat, ha szereted. A legjobb egy könyv mellé!  

Mentás limonádé
Mosd meg a mentát és tedd be egy üvegbe. Rá mehet ízlés szerint a cukor (én kb. 3 kanállal szoktam használni), a citromlé (2 darab citrom), majd a 1,5 liter víz. Ha van hely, rakd be a hűtőbe.

Ezek jelenleg a kedvenc receptjeim, merő véletlen, hogy mindegyik nagyon egyszerű! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3