12 napos blogger kihívás- Harmadik felvonás


7. nap: A jelenlegi 3 kedvenc dalod

Ez a lista mindig más, az évek során sokat változott az ízlésem zenei téren. Az utóbbi években az egyik kedvenc műfajommá a soca nőtte ki magát, de ezen kívül sok más műfajú zenét szeretek. Minden előadótól próbáltam egy számot válogatni. Ezek a mostani kedvenceim (nem újak a dalok, de engem soha nem érdekelt, hogy milyen régi egy szám):


Twenty One Pilots: Migraine

Bunji Garlin: Take Over Town

8.nap: Részletek a bakancslistámról



Nincs igazi bakancslistám, de ha lenne ezek biztos rajta lennének:

-         -  Szeretnék egyszer eljutni Svédországba. Nagyon kíváncsi vagyok Stockholmra, de igazából bármit megnéznék ott.
-         -  El szeretném érni a 10. véradást. (Utána meg még többet, ha lehet.)
-          - Disneyland. Mindig is el akartam menni oda. Amikor a kiránduláson Párizsban voltunk lehetett választani városnézés és Disneyland között. Én az előbbit választottam, amit nem bántam meg, de azért legközelebb beugrok, ha arra járok. :D Mondjuk nem tudom, hogy miért érdekel annyira, nem vagyok annyira Disney fan.
-          - Harry Potter Stúdió túra. Nem élek annyira messze a stúdiótól (hazudtam, autóval nem vészes, busszal meg sokáig tart az út), úgyhogy lehet előbb-utóbb sort kerítek rá.
-          - Volt az a Fald fel Amerikát! c. sorozat, amit régebben néztem. Néhány helyet annyira meglátogatnék, és megkóstolnám az ételeket. Nem igazán vagyok Amerika rajongó, de a kaják érdekelnek. :)

Ahhoz képest, hogy eddig nem gondolkoztam annyit ezen, most sikerült párat összeszednem. 


9.nap: Mutasd meg nekünk hogyan csinálsz valamit

Nagyon sokat gondolkodtam, hogy mit mutathatnék meg, és végül a Left4Dead 2 személyre szabása mellett döntöttem, úgyis lassan hétvége, és nem nagyon van más tervem, csak zombikat ölni. Nem tudom valami profin bemutatni, de azért megpróbálom.

Ha van Steamed egyszerűen meg tudod venni a játékot, néha ingyen is elérhető. A telepítés még egyszerűbb.
A barátaim, akikkel szoktunk játszani Magyarországon élnek, így rendszeresen ment a Skype játék közben. Mostanában már a TeamSpeak megy, ugyanis elromlott a fülhallgatóm khm..ráültem, és Skype-on nem lehetett hallani.

Left4Dead 2
Ha elindítod a játékot ki tudod választani, hogy milyen módban szeretnél játszani. Van kampány mód, mutáció, valósághű játék, ellenfél mód, valósághű ellenfél, túlélő játék, gyűjtögető és egyjátékos játék. Az én személyes kedvencem a gyűjtögetős, de valamiért pont azzal nem szoktuk nagyon játszani.

Az alap játékhoz más fajta karaktereket, hangokat, kiegészítőket, pályákat lehet hozzá adni, ha személyre szeretnéd szabni.
Ehhez a steamen belül a játék műhelyébe kell kalauzolni magad. 


Ott aztán találsz mindenfélét ami szem szájnak ingere. Én például a játékban található elsősegély táskát kicseréltem SpongyaBob plüssfigurára és amikor életet töltök, SpongyaBob nevet. Nagyon hasznos.:D

Jobb oldalt ki tudod választani hogy a túlélőknek szeretnél-e skint vagy a fertőzötteknek. Ezek alatt pedig megtalálod a kiegészítőket és a pályákat. Én az embereket nem szeretem modolni, csak pár zombit alakítottam át.
Ha találsz valamit, ami tetszik, akkor iratkozz fel rá és a játék automatikusan letölti. Ha már nem tetszik, akkor csak iratkozz le róla, ha pedig csak ideiglenesen nem akarod használni, akkor a játékban lépj be az Add-Ons menüpontba, ahol ki tudod szedni a pipát mellőle.


Sok sikert, jó szórakozást! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3