12 napos blogger kihívás- Második felvonás

4.nap: Ossz meg 4 random képet a napodról - avagy csinálj egész nap képeket arról, mit csinálsz, mit olvasol, mit eszel, stb. majd nap végén posztold némi képleírással! :)

Kora délután elindultam munkába. Végre megcsinálták a park mögötti járdát, így le tudtam egy kicsit rövidíteni az amúgy 30 perces utat. Hazafelé egy másik parkon át mentem, ahol volt egy kis társáságom. Nem mertem közelebb menni szegényhez, nehogy megtámadjon. :D





Itthon csináltam egy fehér forró csokit, aminek az elkészítési folyamatát tegnap leírtam. A napomat pedig a könyvem társaságában fejezem be.




5.nap: Kedvenceid az elmúlt egy hónapban 

A kedvenceim októberben:

Kedvenc könyv: A hobbit
Éppen most olvasom újból, és még mindig nagyon szeretem. (Mind a 3 filmet is.)

Kedvenc ital: Borsmenta tea
Nemrég elfogyott a magyar borsmenta tea, és pótoltam angollal. Kicsit erősebbnek tűnik ez, de így is nagyon szeretem. Nem kávézok, így mostanában ezzel szoktam kezdeni a napomat.

Kedvenc sorozat: Jóbarátok
Mondjuk ez nem csak októberi, hanem örök kedvenc, de már rám férne egy újranézés, szóval ez ilyen ösztönzés.



Kedvenc filmek: Vissza a jövőbe trilógia
Múlt héten néztük újra mindhárom részt, úgyhogy most épp ezek a kedvenceim.

Kedvenc játék: Csótánypóker

Nagyon egyszerű és jó hangulatú kártyajáték. Néha jó a barátokkal összeülni és játszani, ebben a hónapban eddig ez a legnépszerűbb választás. :)

6. nap: Dolgok, amik halálra idegesítenek

Kétszínűség: Nyilván nem vagyok ezzel egyedül, úgyhogy nem is nagyon magyarázom túl. Utálom, amikor emberek egymást beszélik ki, aztán látom pár nap/óra múlva, hogy mennyire úgy tesznek, mintha mindig is jóban lettek volna egymással.

Amikor mások beleszólnak a dolgaidba: főleg úgy, hogy fogalmuk sincs róla milyen helyzetben vagy. De amúgy is, mindenki a saját háza táján söprögessen. :)

Tömeg: Nagyon nem bírom a tömeget, és idegesít, amikor az emberek előttem állnak meg, nekem jönnek, keresztbe rakják a bevásárló kocsijukat, és úgy általában nincsenek tekintettel másokra.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3