12 napos blogger kihívás- Negyedik felvonás

Elérkeztem a 12 napos kihívás utolsó 3 feladatához. Köszönöm, hogy velem tartottatok, remélem nektek is tetszettek a bejegyzések! :)


10. nap: 10 randomság - Vagyis véletlenszerűen írtok 10 dolgot, lehet bármi! ;)

1. Megégettem a számat a forró csokival. Lehet, hogy nem kellett volna annyira sietnem. 


2. Most valamiért nem tudok zene nélkül írni, de egyszerre idegesít is, hogy szól.


3. Ahhoz képest, hogy nyáron nagyon sokat esett az eső, most meg hetek óta nem esett rendesen. Bár úgyis holnap fog esni először, amikor gyalog megyek önkénteskedni. Mindig olyankor esik… 


4. Ha éhes vagyok nem bírok édeset enni, de azért néha (ha nem otthon vagyok,és sürgős) meg szoktam vele próbálkozni, hátha megváltozott a helyzet, és nem leszek rosszul. Eddig sajnos nem történt változás.


5. A főbérlőnk hozatott egy könyves szekrényt a ház előszobájába, ahonnan lehet kölcsön venni könyveket, de a legtöbb egy-egy sorozat sokadik része. Remélem nemsokára elcserélik a kínálatot valamelyik másik házéval.


6. Nem szeretném elolvasni a Cursed Child-ot. Nagyon szeretem a Harry Potter könyveket, de én ezt a történetet nem szeretném beilleszteni a világba.


7. Nem igazán szeretek egyszerre több könyvet olvasni, mert olyankor az egyikre soha nem figyelek. 


8. Jó lenne sütni valamit, de egyedül én enném, úgy meg soha nem fogyna el. Sajnos karácsonyig várnom kell vele. :D 


9. Várom már a Gilmore Girls 4 új részét, de egy kicsit félek is tőle. Nem mindig sikerülnek az ilyenek jól.


10. Szerintem léteznek idegen lények. Bár elég szkeptikus vagyok a videókkal meg az állítólagos bizonyítékokkal kapcsolatban.


11. nap: Valamilyen voltam, de már nem vagyok az Vagyis, hogyan sikerült megváltoznod, vagy ha még nem sikerült, mit teszel, hogy sikerüljön?


Általános iskolában félénk voltam és visszahúzódó. Tartottam mások véleményétől, és nem barátkoztam könnyen. Mára már eléggé megváltoztam. A gimnázium és a kollégiumba költözés elég sokat segített, mert kimozdultam a komfortzónámból, és sokkal önállóbb lettem. Ott szereztem először olyan barátokat, akik nem csak azért voltak jóban velem, mert csak mi voltunk a kisvárosi általános iskolában az ésszerű választás. Főiskola után Angliába költöztem a barátommal, és itt aztán tényleg mindent megtanultam, amit csak tudtam az önállóságról, az emberi természetről, és magamról is. Sokkal könnyebben igazodok azóta a változáshoz, lehet, hogy nem szeretek új helyekre menni, vagy új munkahelyen kezdeni, de nem okoz akkora problémát már, mint régen. Mások véleményével már régóta nem foglalkozom, mint, ahogy ők se az enyémmel. Örülnék, ha egy kicsit könnyebben tudnék szóba állni emberekkel, de minden változásnak eljön az ideje remélhetőleg. :)



12.nap: 1 nap az életedből. Itt ismét lehetnek képek, vagy akár csak szimplán elmesélheted.

Mindketten szabadnaposak voltunk a barátommal, úgyhogy bementünk városba (ami amúgy belváros, és elég közel élünk hozzá, de valamiért mindig csak a városnak hívjuk :D). Már pár hete lefoglaltunk időpontot véradásra. 

Fél 11 körül indultunk a villamosra.


A városban reggeliztünk bolognai paninit. 


Pont fél 12-re érünk oda a véradó központba. Itt gyors lőttem egy profi fotót, gondoltam ez elég lesz, nem készítek több képet, amúgy se bírom a tű látványát, úgyhogy kb. végig csukva volt a szemem.


Utána még egy kicsit mászkáltunk a városban, majd elmentünk bevásárolni kaját. 

Otthon kicsit olvastam egy csoki társaságában. (J. R. R. Tolkien: A hobbit) 


Délután nem volt kedvünk főzni, úgyhogy inkább rendeltünk kebabot meg hamburgert és Mítoszirtókat néztünk. 


Este megnéztük a Sherlock Holmes film második részét (A Game of Shadows). 


Majd játszottunk a Worms játékkal. Elég csúnyán veszítettem. :D 
A rendelt kajából vacsiztam, mert nagyon sok lett. :D Ennyi volt a napom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3