Csináld magad! #póló

Találtam pár régi ruhadarabot, amiket nem nagyon szoktam már hordani, de nem volt szívem kidobni. Így jött a DIY ötlet. Az első körben pólókkal kísérleteztem.
Ha van egy öreg pólód és fel szeretnéd dobni, vagy szeretnél feliratosat, akkor könnyen megcsinálhatod ezt te is.








Amire szükséged lesz
  • Textilfilc
  • Egy egyszerű póló
  • Minta, ha szeretnél, de a random mintás pólók is szépek 
Én egy Harry Potter idézetet választottam az első pólómra. Mielőtt elkezdtünk volna feliratokat gyártani, egy öreg pólón kipróbáltuk a mintát. Kikísérleteztük, hogy hogy fog a filc, hogy legegyszerűbb tartani.


Mivel az én pólón sötét, nem nyomtattuk ki a mintát, hanem egy monitor segítségével először egy tollal felrajzoltam amit kellett (ne nyomd rá túlságosan). Ha nincs erre alkalmas monitorod, akkor egy szigetelőszalaggal fel tudod ragasztani az ablakra a mintát és a pólót, és mindjárt láthatóbb lesz.


Utána pedig filccel kitöltöd. Érdemes rajzolás előtt felpróbálni a pólót, hogy mindenképpen úgy nézzen ki a minta, ahogy szeretnéd. Egy darab kartont /vagy az én esetemben egy vágódeszkát/ illessz be a póló 2 rétege közé, így nem csúszik el annyira, és biztos, hogy nem fogja meg az alsó részét.
Némelyik filc esetében át kell vasalni a pólót, és 24 óráig levegőn szárítani mosás előtt.

Kellemes alkotást és sok kreatív ötletet kívánok! :)

A végeredmény:

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3