Az évem könyvekben #2016

2 nap van vissza 2016-ból. Nem tudom nektek milyen volt az idei év, de nekem meglehetősen rosszul sikerült. Remélem mindenkinek jobb pillanatokat hoz 2017!


Könyvek:

Ahhoz képest, hogy 2015-ben 93 könyvet sikerült elolvasnom, idén csak 53-ra futotta az időmből. A moly.hu mellett a goodreads oldalát is rendszeresen használom, így tudtam meg, hogy a leghosszabb és legrövidebb könyv is, amit idén olvastam  J. K. Rowling tollából származik. 


Azok közül, amiket olvastam a Divergent a legnépszerűbb könyv GoodReadsen, a legkevésbé népszerű pedig a Listerdale-rejtély lett, csak 24-en olvasták. Amúgy nem csodálom, nekem nagyon nem tetszett, pedig Agatha Christie nagy kedvencem.

Az átlag értékelésem 3,8 lett. Kicsit meglepődtem, esküdni mertem volna, hogy rosszabb lesz. J
A legjobbra értékelt könyv pedig a Harry Potter és a Halál ereklyéi, 4,6-ot ért el.

Részt vettem a Reading Challenge-en, és 50 könyvet állítottam be célnak, ami végül jó döntésnek bizonyult az időhiány miatt.

Szerencsére idén is találtam gyöngyszemeket. Az egyik nagy kedvencem Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten c. könyve lett. De nagyon tetszett Kristina Ohlsson Fredrika Bergman sorozata és természetesen a legtöbb Agatha Christie krimi.
Nem mindegyik nyerte el a tetszésemet, különösen némelyik könyvsorozattal szenvedtem. 

Jövőre megpróbálok kicsit több műfajban szétnézni. Nektek van valami tervetek a jövő évre? Mi tetszett idén legjobban?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3