Mit kaptam karácsonyra?


Kedves blogolvasók! :) Az idei év lassan a végéhez közeledik és az ünnepek alatt sok ajándék gyűlt össze; néhányat mi kaptunk, néhányat adtunk. Van ezek között amelyiket kézzel foghatunk: ezeket be is mutatjuk nektek ebben a posztban. Reméljük örömmel olvasgatjátok ezt! Nektek szeretnénk megköszönni azt az ajándékot, amit idén tőletek kaptunk: hogy követtetek minket. :)




Hesztia: Az idei évben megint nem tudtam hazamenni az ünnepekre, lassan már hozzá is fogok szokni a helyzethez. Ajándékot csak a barátomtól és az ő szüleitől kaptam. Meg egy képeslapot küldtek a helyről, ahol önkéntes vagyok.


Van egy mini karácsonyfánk, amit pár éve vettünk, amikor az első külföldi karácsonyunkat ünnepeltük. Nem látszik rajta, de tényleg nagyon sokat nőtt. 

Elég békés karácsonyunk volt, egész nap karácsonyi zenéket hallgattunk, és nagyon sokat ettünk. 25-én pedig a barátom családjánál voltunk, a szülei meglátogattak minket, a testvérei pedig szintén Angliában élnek.



A fotel jobb oldalán van, amit én adtam a barátomnak: karóra, Wallet Ninja, egy Addictaball, IQ játék, Vasemberes makett és egy puszedli.
A bal oldalon meg az látható, amit én kaptam tőle: időnyerő (Harry Potter), okosóra és a Sims 4 Get to Work kiegészítője. Ja, meg egy Skittles és egy csoki.

Barátom szüleitől pedig kaptunk egy naptárat, amit a nyaraláson készült képek díszítenek, egy szép kézműves gyertyát, egy csomag szaloncukrot, és én kaptam  még egy búzavirágos/vadrózsás arckrémet.


Nektek hogy telt a karácsony? Mi jót kaptatok?

Bell: Idén is nélkülöznöm kellett a nővéremet a karácsonyi asztalnál, viszont én voltam olyan szerencsés, hogy a szüleimmel ünnepelhettem karácsonykor. Ehhez viszont nekem is hat órát kellett utaznom. Idén én is kicsit lelkiismeretesebb voltam az ajándékokkal kapcsolatban: igyekeztem már korán eldönteni, hogy ki mit fog kapni, így sokat is készültem. Az anyám és a barátom ajándéka nem okozott sok gondot, de édesapámnak sosem sikerül szép ajándékot választanom. Komolyan érdekelne, hogy ti hogy vagytok ezzel? Nektek megy az ajándékozás? Könnyű a család férfi tagjait meglepni? Kérlek írjátok le kommentben a véleményeteket. :)

Kezdeném a szüleim ajándékával. Először is amit kértem karácsonyra: egy Tefal serpenyőt, ami eddig nagyon hiányzott az albérletemből, ugyanis a legutóbbi serpenyőm olyan pór minőségű volt, hogy egy gyengébb pillanatomban úgy döntöttem nem mosom el, inkább kihajítom a kukába. Őszintén nem nagyon bántam meg. A serpenyő, amit kaptam nagyon kis csinos és minőségi darab, alig várom már, hogy használhassam.

Kaptam továbbá az édesanyámtól pár mintát, amit internetes rendelések mellé kapott és neki már nem volt rá szüksége.

A képen láthattok még egy arcmaszkot, ami az én szerzeményem: én vettem egyet édesanyámnak és magamnak, hogy együtt kipróbálhassuk. A Müllerben lehet beszerezni, szép összetevői vannak és magas hatóanyagtartalma. A krémmánia oldalát megtaláljátok [itt].

Kaptam a szüleimtől még egy arckrémet és egy szemkörnyékápolót. Mind a kettő gyönyörű csomagolásban és sok antioxidánssal érkezett. A missha ye heon jin bon cream és lotion a két krém.


Nagyon szerettem volna feltölteni a lotion összetevőit, de sajnos nem volt csak koreai leírás a dobozon. A szemkrém összetevői és krémmánia oldalát megtaláljátok [itt].
Eddig csak csupa jót tudok mondani mindkettőről, de azért az érzékeny bőrűeknek fontos tudni, hogy mindkettő illatosított és a lotionnak gyönyörű nehéz és tömör üvege van, csak sajnos nagyon nehezen adagolható. Semmi pumpa és nehéz kinyerni.




Kaptam még egy arclemosót, aloe verásat, eddig még nem próbáltam. :) A Face Shop Herb Day 365 cleansing foam:



A barátomtól kapott ajándékaim sajnos az otthoni albérletben várják a szebb időket, így azokat nem tudom megmutatni. Tőle egy gyönyőrű arany színű, plisszírozott hosszú szoknyát és egy rózsaszín bársony felsőt kaptam ajándékba. Nem teljesen egyedül választotta. :)
Ha tetszett a poszt oszd meg ismerőseiddel, ha kíváncsi vagy hogy váltak be az ajándékok feltétlenül írd meg kommentben!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3