Téli olvasmányaim


Végre eljött a tél, remélem hoz magával egy jó adag havat is! :) Ilyenkor az embernek több kedve van olvasni a jó meleg kuckója védelmében.

Ősszel csináltam egy összefoglalót az olvasási terveimről, nézzük mennyi sikerült belőle!

5 könyvből kettőt sikerült elolvasnom, de semmi pánik, helyette terítékre került többek között A hobbit, a Nyomtalanul második része, és egy Robert Galbraith regény is. Utóbbit a helyi könyvtárból kölcsönöztem, amit 2 hete fedeztem fel, és rögtön be is regisztráltam. Nem nagy hely, de ahogy néztem sok érdekes könyv fellelhető benne.


Marie Lu: The Young Elites (angol)
Rick Riordan: Az elveszett hős
Rainbow Rowell: Fangirl (angol)
Patricia Cornwell: Postmortem
Jussi Adler-Olsen: Nyomtalanul

És most jöjjenek a téli terveim:

-S. E. Grove: The Glass Sentence (The Mapmakers Trilogy 1.) (angol)
Nem tudom, hogy megtalálom-e a könyvtárban, de nagyon remélem, mert felkeltette érdeklődésemet a fülszöveg. Ráadásul szeretem azokat a történeteket, amik nem a mi időnkben játszódnak.

-J. R. R. Tolkien: A ​Gyűrűk Ura
Úgy érzem már ideje lenne elolvasnom, főleg mert a filmeknek nagy rajongója vagyok. Az egyetlen, ami eddig visszatartott, hogy nagyon hosszú, és nem szeretnék leragadni mellette, mert akkor másra nem lesz időm. De muszáj egy esélyt adnom neki, nem hinném, hogy csalódni fogok benne.

-M. C. Beaton: Agatha ​Raisin és a boszorkányos borbély (Agatha Raisin 8.)
A hetedik rész volt az utolsó, amit olvastam Agatha Raisin világából, de szeretném újból felvenni a fonalat. Felkeltette az érdeklődésemet, amikor megláttam a könyvtárban. Beaton regényeinek különleges hangulata van, szerintem télen könnyen vissza tudnék hangolódni rá.

-Bernard Cornwell: A ​tél királya (Excalibur I.) 
A krimi mellett a másik gyengém a történelmi regények, fikciók. Ráadásul személyes ajánlás is volt, úgyhogy nagy reményekkel vágok majd neki.

Az őszi listából pedig egyet szeretnék csak továbbvinni most télre, a többit elhalasztom későbbre:

-Rick Riordan: Az elveszett hős (Az Olimposz hősei 1.)
Nagyon régóta vár rám a könyv, de valahogy még nem adtam be a derekam, pedig a Percy Jackson és az Olimposziak sorozatot nagyon szerettem.


Ezek lennének az én terveim. Ti miket vártok télen?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3