Madarat tolláról...

Még soha nem történt meg, hogy azért nem olvastam el könyvet, mert nem tetszett a borítója (pedig akad néhány csúnya példány az biztos), de egy szép borító keltette már fel az érdeklődésemet. Még ha sokszor nem is lett belőle olvasás, akkor is érdekes dolog ez.
Most be szeretném mutatni a szerintem legszebb borítókat, melyek közül találhatsz angol, illetve magyar könyveket is.
Ha szeretnél látni pár szépséget, olvass tovább! :)


Szerintem néha az emberek közül az elején nem mindenkit tartasz szépnek, de miután megismered, ez megváltozik. Nem hiszem, hogy csak én találkoztam ezzel a jelenséggel. Könyveknél ugyanez a helyzet: néha el kell olvasnod a tartalmát, hogy megszeresd a borítóját. 


A könyvek sorrendje teljesen véletlenszerű.

1. Nekem általában nem jönnek be a filmes borítók, és ritkán szeretem azokat, amelyeken egy modell van. Kivétel viszont itt is van:
Imádtam ezt a könyvet, és az első rész borítója kifejezetten szép.

2. Nagyon szeretem a Harry Potter sorozatot. A magyar is tetszik, de az új kedvencem az angol Bloomsbury kiadás. Nehéz választani, de talán a legjobb a Harry Potter és a Főnix Rendje mutatós, narancsos-vöröses borítója.


3. Ez a szép, letisztult fekete borító (Európa Könyvkiadó), rajta a sárkánnyal nagyon tetszik. Egyszerű, de nagyszerű.  Ráadásul a sárkányt maga Tolkien rajzolta.


4. Nem akarok nagyon csalni, de M. C. Beaton Agatha Raisin egész sorozatát tudnám mondani. Talán a kedvencem az Agatha Raisin és a balszerencsés boszorka, de szerintem érdemes az összeset megnézni. 


5. Kicsit talán elfogult vagyok, mert nagyon szeretem az összes Micimackó történetet, nem baj, hogy most leszek 26, de szerintem akkor is nagyon szép a borítója.



6. Az egész Percy Jackson sorozat nagyon bejön, úgyhogy kerüljön ide az első rész: A villámtolvaj. 


7. Nemrég olvastam ezt a könyvet, sajnos nem tetszett annyira, mint szerettem volna, de a külseje elvarázsolt, tudnám nézegetni egy darabig.


8. Sajnos csak az első részét olvastam, még értékelést is írtam  róla. A másodikra még nem jutott időm, annyi minden közbejött mostanában. Amúgy az elején nem annyira tetszett a borítója, csak miután a felénél tartottam, akkor kezdtem értékelni a kidolgozottságát.


9. Régóta a várólistámon van a Young Elites, de valahogy mindig félretettem eddig. Az biztos, hogy nem a külseje miatt van, hiszen imádom a vihart, felhőket, minden ilyesmit, és szerintem nagyon hangulatosnak néz ki.

10. Egy másik várólistás: A tél királya. Kicsit sötét, kicsit borongós kép, nekem való.


Ez a top 10 kedvenc borítóm. Remélem neked is elnyerték a tetszésedet, és kedvet kaptál az olvasáshoz! Ha tetszett a cikk, hagyj egy kommentet, szívesen olvassuk őket! Szép napot! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3