Teszt: VeraNatura Búzavirág & Vadrózsa hidratáló arckrém


Karácsonyra kaptam ezt az arckrémet, bár egy hónappal később volt csak időm kipróbálni. Egy kis hidratálás mindig ráfér az arcomra, szóval hálásan fogadtam az ajándékot. Gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat, hátha ti is a száraz arcbőr problémájával küszködtök.


A VeraNatura kézműves kozmetikumokat gyárt, természetes alapanyagokból.
A krém tégelyének szép, egyszerű csomagolása van. Nem tudom, hogy a 30 ml-es kiszerelés kicsinek számít-e, vagy csak a 100 ml-es Olay krémem ilyen nagy, mindenesetre meglepődtem mikor megláttam.

A leírása azt ígéri, hogy „alacsony olajtartalmával nem kelt zsíros hatást a bőrön, könnyen beszívódik, és hatóanyagaival mélyen hidratál.” Szerencsére ezzel teljesen egyet tudok érteni. Nem kell sok a bőrre, hamar felszívódik, és az arcom nem húzódik többé, de nem lesz tőle olajos a bőröm. Az összetevői, hála a természetes alapanyagoknak nagyon jók, vagy legalábbis nagyrészt zöldek. :D

Ami nekem nem tetszik, az az illata, a búzavirágra gyanakszom, mindenestre nekem nem olyan kellemes. Felkenés után még egy darabig lehet érezni, mint magát a krémet is egy egész kis ideig, de annyira azért nem zavaró, hogy más jótékony hatását elrontsa. Tapasztalatom szerint érdemes kicsit korábban felkenni, mert akkor hamarabb elillan az illat. Vagy esetleg nem tűnik el, csak megszokom?!
Szerintem ez a kis tégely még egy darabig elég lesz, nem kell nagyon vastagon felkenni az arcra, ráadásul nekem az előző krémem is megvan még, szóval tudom kombinálni. Nem szoktam minden nap használni, általában váltogatom a másikkal, mikor milyen kedvem van reggel.

Összességében ha neked is vegyes arcbőröd van, szerintem érdemes megpróbálnod ezt a krémet. Nekem sokat segített, megoldotta a szárazság problémámat. Nem tudom hol lehet beszerezni, mert ajándékba kaptam, de biztos nem nehéz. Azért szagold meg előtte, hátha zavar az illata téged is.

Remélem tudtam neked is segíteni. Ha neked is van tapasztalatod a krémmel, nyugodtan oszd meg a véleményed.

Értékelés:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3