Csokoládé Book Tag

Nem titok, hogy édesszájú vagyok (lásd moly felhasználónevem (trüffel)/Rólunk szekció). Így hát úgy érzem ez a tökéletes kihívás számomra. Legyünk együtt Gombóc Artúrok!



Étcsoki
Egy könyv, amely egy sötét témát dolgoz fel.

Nem nagyon szoktam sötét témájú könyveket olvasni, úgyhogy azt választom, ami a  legsötétebb érzést hagyta bennem. Ez pedig Paula Hawkins: A lány a vonaton c. könyve. Nem nagyon szerettem, de bővebbet az értékelésemben olvashattok.


Fehércsoki
A kedvenc könnyed, vidám olvasmányod.

Rainbow Rowell: Fangirl. Kicsit könnyed, kicsit (nagyon) romantikus, kicsit kínos, de én szerettem. Ha van kedved, erről is elolvashatod az értékelésemet.


Tejcsoki
Egy népszerű könyv, amit már nagyon el szeretnél olvasni.

Hűűű, nagyon sok népszerű könyvre szemet vetettem, de talán amit most legjobban szeretnék, az az Ármány és kézfogó  Böszörményi Gyulától.



Csokoládé karamell töltelékkel
Egy könyv, ami ellágyított?

Jane Austen: Büszkeség és balítélet. Imádtam. Lassan már el is kéne újból olvasnom.



Ostyamentes KitKat
Egy könyv, ami meglepett.

Joe Abercrombie: Half a King. Rendesen meglepett, nem nagyon számítottam arra, hogy élvezni fogom. Eddig nem voltam annyira otthon a fantasy világában, de már kezdek nyitni felé, remélem sok hasonló meglepetéssel futok még össze.



Snickers
Egy könyv, amiért megőrülsz.

Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok. Nagyon szerettem az első részt is, de ha lehet ez még jobban tetszett, éppen most dolgozok az értékelésen.




Forrócsoki mályvacukorral
Egy könyv, amit bármikor újraolvasol.

A Harry Potter (J.K.Rowling) sorozatot az idei év kivételével minden évben újraolvastam, és egyszer sem bántam meg. Kicsit mindig olyan, mintha hazatérnék. J


Bonbon
Egy sorozat, amiben szerinted mindenki találhat magának valót.

Csalás lenne ha megint a Harry Pottert választanám? Mert azt fogom. Ha még nem olvastad, szerintem pótold be. Kisebbeknek (nem túl kicsiknek, a negyediktől azért kezd komorodni) és nagyobbaknak egyaránt varázslatos lehet.

Ha tetszett a Book Tag, nyugodtan töltsd ki te is! Én itt találtam rá.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3