Top 3 Hangulatjavító sorozatom

Gondolkodtam azon, hogy Valentin-nap alkalmából valami romantikus összeállítással készülök nektek, de nem éreztem volna valami őszintének, hisz nem nagyon szoktam ünnepelni én sem. Amikor még a legjobb barátnőmmel kollégisták voltunk, minden évben egy-egy lyukat lövettünk a fülünkbe Valentin-napon, ez volt a kis hagyományunk, de ennél különösebben nem is ünnepeltük, még a barátommal sem. Helyette hozom inkább a Top 3 Hangulatjavító sorozatomat, ha esetleg valami vidámabb szórakozásra vágynál.
Igazából 3-ból 2 guilty pleasure, de ne ítéljetek el! :D


1        Gilmore Girls – Szívek szállodája

 

Évadok száma: 7 (2000-2007)
Epizódok száma: 153
Színészek: Lauren Graham (Lorelai Gilmore), Alexis Bledel (Rory Gilmore), Kelly Bishop (Emily Gilmore), Edward Herrmann (Richard Gilmore), Scott Patterson (Luke Danes), Melissa McCarthy (Sookie St. James)

Történet összefoglaló: Lorelai Gilmore 16 évesen szülte meg lányát, Rory-t. Szülei kívánsága ellenére egy kisvárosba, Stars Hollowba költözik, és egyedül neveli a lányát. Az első részben Rory már 16 éves, és felveszik egy magániskolába. A gond csak az, hogy ehhez pénzre lenne szükségük. Lorelai ezért a szüleihez fordul segítségért.
A sorozat több témát is körüljár, többek között a családi problémákat, barátságot, szerelmet.

A GG részeit bármikor elő tudom venni, ha szomorú vagyok, vagy félek egyedül itthon, nem mintha ez valaha előfordult volna… Igaz, hogy már fejből fújom a szöveget, és családi drámának is mondható, de mégis mindig felvidít. Érdekes látni, hogy ahogy változok, úgy változik a véleményem a sorozatról is, meglátok más dolgokat, amik eddig elkerülték a figyelmemet. A dialógusok és a karakterek zseniálisak. Stars Hollowban szívesen élnék, még akkor is, ha tele van különös emberekkel, igazi színes személyiségekkel.
Tavaly, 2016 novemberében kiadtak 4 új részt a sorozathoz (Gilmore Girls: A Year in the Life), amit egyszerre utáltam és szerettem. Nem sok sorozat mondhatja el ezt magáról.

A kép forrásáért kattints ide

2        Hart of Dixie – Szívek doktora



Évadok száma: 4 (2011-2015)
Epizódok száma: 67
Színészek: Rachel Bilson (Dr. Zoe Hart), Jaime King (Lemon Breeland), Wilson Bethel (Wade Kinsella), Cress Williams (Lavon Hayes)

Történet összefoglaló:
Dr. Zoe Hart az alabamai Bluebell városkában köt ki, ahol az ösztöndíja miatt háziorvosként kell praktizálnia, a kicsit öntelt Brick Breeland oldalán. Zoe kicsit kilóg a közösségből, nehezen viseli a változást New York után, de lassan barátokra tesz szert.

Teljesen véletlenül találtam rá a sorozatra, valami hiánypótlást kerestem, amikor nem volt kedvem GG-t nézni. Nem hibátlan a sorozat, de szerintem szórakoztató. Nagyon szeretem ezt a kisvárosi hangulatot, Bluebell majdnem olyan jónak tűnik, mint Stars Hollow.
Itt néhány karaktert utáltam/szerettem egyszerre, de könnyű kis limonádénak jó, csak világmegváltást ne várjatok tőle.
Ja, és ha angolul nézed, akkor külön érdekes a déli akcentust hallani, nekem tetszett.

A kép forrásáért kattints ide


3        Greek, a szövetség



Évadok száma: 4 (2007-2011)
Epizódok száma: 74
Színészek: Jacob Zachar (Rusty Cartwright), Spencer Grammer (Casey Cartwright), Scott Michael Foster (Cappie), Jake McDorman ( Evan Chambers), Amber Stevens (Ashleigh Howard)

Történet összefoglaló: Rusty a Cyprus-Rhodes Egyetemen kezdi tanulmányait. Hogy megváljon a kocka jelzőtől, be szeretne kerülni egy diákszövetségbe. Nővére, Casey, aki egy diáklány-egyesület tagja, nem igazán támogatja öccse szándékait. A sorozat a 2 testvér kalandjait követi végig, amint a főiskolai közösségi élet nehézségeivel küzdenek. A főiskolás hallgatók által betekintést nyerhetünk az egyetemi diákszövetségi rendszer különös világába.

Tipikus amerikai történet, amerikai karakterekkel és az egyetemi életükről. Magam se értem, hogy hogyan szerethettem meg, de megtörtént. Kicsit buta néha, de követhetjük a barátságok, szövetségek kialakulását, és természetesen a bulizást.
Azért a Top 10 kedvenc sorozatom közé nem tenném be, de legalább eltereli a figyelmemet a mindennapokról, és jó egy kis szünet a sok gyilkosság után. (Úgy értem krimisorozat után. :D)

A kép forrásáért kattints ide

Ezek lennének a kedvenc könnyed hangulatú sorozataim. Az összes kedvenc sorozataim toplistájára ezek közül csak a GG kerülne fel, de attól még szerintem a többi is élvezhető. Remélem találsz köztük kedvedre valót! J


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3