Tavaszi tervek

Elég mozgalmas lesz az idei tavaszom. Március közepén végre hazalátogatunk Magyarországra! Másfél éve nem voltam otthon, most pedig 3 hétig maradok, úgyhogy valószínűleg egy kicsivel kevesebbet fogok írni, de megpróbálok most előre dolgozni. Remélem lesz egy kis napfény otthon, a tavasz az egyik legszebb évszak!


A téli összeállításomban az akkori terveim voltak:

S. E. Grove: The Glass Sentence (The Mapmakers Trilogy 1.) (angol)
J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura
M. C. Beaton: Agatha Raisin és a boszorkányos borbély (Agatha Raisin 8.)
Bernard Cornwell: A ​tél királya (Excalibur I.)
Rick Riordan: Az elveszett hős (Az Olimposz hősei 1.)

Mindkettő, amit végül elolvastam egy sorozat részei, és annyira belemerültem, hogy rögtön folytattam a többi résszel, úgyhogy nem nagyon volt másra erőm. Az Olimposz hőseit februárban kezdtem el, és azóta is azt olvasom, már a harmadik résznél tartok. A másik 3 könyvre nem jutott már időm, helyettük viszont olvastam többek között Jane Austent, Böszörményi Gyulát és Agatha Christiet is.
Nem akarok túl sok mindent betervezni tavaszra, mert lesz mit bepótolnom a családdal és barátokkal otthon. Ráadásul miután visszajövünk áprilisban, felkészülünk a költözésre, úgyhogy elég mozgalmas időszak lesz ez.

Könyvek:

Rick Riordan: Hádész Háza (Az Olimposz hősei 4.)
Kiderült, hogy itt nincs bent a könyvtárban, csak az 5. rész. Nem is értem, hogy miért… Otthon megpróbálom megszerezni, mert TUDNOM KELL, hogy mi történik a hét hőssel. Nemrég írtam értékeléseket a többiről, ha érdekel kattints ide az elsőért és ide a másodikért.

Fredrik Backman: Az ember, akit Ovénak hívnak
Anya ajánlotta a könyvet már régóta, de kicsit félek nekivágni, nem akarom, hogy az elvárásaim miatt csalódás legyen. De azt hiszem bátor leszek,és elolvasom, sok jó ötletet kaptam már a szüleimtől.

M. C. Beaton: Hamish Macbeth és a tökéletes oldalborda (Hamish Macbeth 4.)
Olvasnék valami könnyed krimit, és úgy érzem, hogy ez tökéletes lenne tavaszra. Az Agatha Raisin sorozat kicsit sok volt egyszerre, Agatha nem egy könnyű személyiség. Hamish történeteivel pedig úgyis le vagyok maradva, ráadásul a helyszín Skócia...

Sorozat:
Sorozatokból is van egy kis bepótolnivalóm, úgyhogy most a lista elején ez a 3 áll:

A híd/ Broen
Szintén anya ajánlotta. Hasonlít a kedvenc sorozatomra (majd arról is írok, most nem szeretném még elárulni melyik az), ráadásul svéd és nyomozós, szerintem tetszeni fog.

The 100 (4. évad)
Az első 2 évad nagyon tetszett, de a harmadik szerintem valamivel gyengébb lett. Ennek ellenére érdekel a negyedik is, ha már eddig követtem a történetüket most még nem adom fel.

How to Get Away with Murder (3. évad)
Még egy részt sem láttam a harmadik évadból, pedig az első kettőt szerettem. Nem is baj, mert így egyszerre meg tudjuk nézni az egészet. Csak nehogy addig beleakadjak még egy spoilerbe! Sajnos egybe már sikerült egy tök váratlan helyen belebotlanom.

Facebook
Ezeken kívül még sok tervem van otthonra, többek között végre el szeretnék menni egy biciklitúrára. Majd hozok képeket.

Nektek mik a terveitek? Vannak könyvek vagy sorozatok, amiknek tavasszal estek neki? 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3