Teszt: Miss Sporty Fabulous Lash Extreme Colour Mascara


Meguntam a szokásos fekete szempillaspirált, és színeset kerestem, valamit, ami kitűnik ebből a szürke időből, mint ami most nálunk van. Ha már színesben gondolkodtam, akkor utánanéztem, hogy milyen szemre, milyen színű spirált ajánlanak a szakértők. Hamar kiderítettem, hogy a zöld ellentéte a lila a színkörön, ezáltal kiemeli a zöld szemet. Így találtam rá erre a Miss Sporty termékre.


Azért is esett erre a választásom, mert nem túl dárga darab, ebayen vettem olyan 900 forintért. Így nem sajnáltam volna, ha mégse válna be és úgy néznék ki, mint egy bohóc. (A legelső napon, amikor kipróbáltam, egyébként pont cirkuszba mentünk, de szerencsére nem kellett csatlakoznom a bohócokhoz.) Ez az Extreme Colour Mascara termékcsoportból a 001 Extreme Purple nevű. 
Meglepően sűrű a festék állaga, nem olyan, mint amit eddig megszoktam. Ennek ellenére elég könnyen lehet vele dolgozni, eddig semmilyen gondot nem tapasztaltam, nem nehéz eloszlatni a pillákon. 
A keféje átlagos, kicsit talán bumfordinak néz ki, de kezelhető, és nem csinál póklábakat.

A spirált magában használtam, fekete alappal még nem próbáltam ki, de így is nagyon szép lila színe van. Az eredmény mutatós és látszik, hogy lila, főleg napfényben világít szépen, de nem túl extrémen.


Hogy mennyire emeli ki a szemem zöldségét (:D) azt nem tudom, de szerintem sokat nem változtat a színén, talán csak felhívja rá a figyelmet, nem hiszem, hogy nagyon erősebbnek tűnik.
Többször is teszteltem, és szerencsére nem folyik le, nem lesz maszatos a szemem alatt. Egy jó minőségű spirállal már jártam úgy, kb. 2 óra után elkezdett leperegni a szempillámról a fekete festék. Azóta óvatosabb vagyok. Szerencsére ezzel semmi probléma nem volt. Ráadásul ultra könnyű lemosni, ami nagy öröm, mert a fekete nálam sokkal macerásabb szokott lenni. de ennél nem lesz utána lila a fél fejem.
Nekem nagyon tetszik, szerintem megérte a pénzt, amit kiadtam rá.



Értékelés:

5/5

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3