A Cigány-hegyen jártam

Mint olvashattátok az előző bejegyzésemben, éppen egy hosszú nyaralásomat töltöm Magyarországon. Elég tartalmas 3 heten vagyok túl. Azt hiszem ennek a fele kirándulással telt, ami azt eredményezte, hogy olvasni se nagyon  volt energiám sajnos. Legalább sok szép képet készítettem, úgyhogy ha érdekelnek a kalandjaim, akkor olvass tovább! :)




Kevesebb, mint 1 hét múlva már újból Angliában leszek, de ezúttal ez lesz az utolsó út odafelé, ugyanis az élet visszasodor Magyaroszágra. Ennek örömére kikirándultam magam az elmúlt hetekben. Főleg Zala és Baranya megye esett az utamba. El is hozom most nektek a művészi fényképeimet.

Egyik nap megcsináltunk egy 30 km-es biciklitúrát. Hű társam, Hercules, a biciklim most is ott volt velem az úton.




A másik adag kép egy Dráva parti biciklis kirándulásról származik. Nagyon szép a táj, de látszik, hogy már régen esett az eső, mert alacsonyan volt a víz. Sok fa ki van döntve a hódoknak köszönhetően. Kicsit azért örülök, hogy személyesen eggyel sem találkoztam, csak a nyomaikkal.






A harmadik nagyobb kirándulás, amelyről képeim is vannak, az Kisújbánya és a Cigány-hegyi kilátó volt. Gyönyörű időnk volt, szép csendes volt a környék, és a meredek részeken is csak egy kicsit készültem megpusztulni. 




Ha errefelé terveztek ti is egy kis kiruccanást, akkor mindenképpen ajánlom. A Kisújbányai vidék nagyon szép, és sok kisgyerekes családdal is találkoztunk. A Dráva parti kirándulás is nagyon tetszett, a bicikliutat pedig nemrég építették ki, szerintem érdemes arrafelé túrázni. A Három folyó kerékpáros túraútvonal sok embert vonz arra, mutatós pihenőhelyek is vannak az út mentén.
Az olvasással kicsit le vagyok maradva, de a környezetem kárpótol érte. Ti tudtok valami jó kiránduló helyet Magyarországon? Mentek valamerre tavasszal?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3