Madarat tolláról… 2

Tudjuk, hogy nem a borító számít, és nem is ítélkezünk az alapján, ennek ellenére az ember lánya néha összefut olyan könyvekkel, amik esztétikailag nem nyerik el a tetszését. Pár hónapja készítettem egy összeállítást a számomra legszebb borítókról, most pedig azon könyvekből válogattam nektek, amelyekkel kapcsolatba kerültem, és nekem kevésbé tetszenek. Még jó, hogy nem ítélek madarat tolláról, különben bele se olvastam volna némelyikbe.

A könyvek sorrendje véletlenszerű.

1 Sir Arthur Conan Doyle: A sátán kutyája
Csak annyit mondanék, hogy félek ettől a borítótól. Komolyan.


2 Neal Shusterman: Unwind
Ugyan még nem olvastam a könyvet, de már fent van a várólistámon. Amennyire érdekesnek találom a fülszövegét, annyira félelmetesnek tartom a borítóját. Ez az angol változat, a magyar szerintem ebben az esetben sokkal jobban néz ki. Szerintem béna ez az ujjlenyomatos alak fekete háttér előtt, meg az a piros felirat.

3 Jeffrey Archer: False Impression
Nemrég fejeztem be a könyvet, a tartalom ugyan nem, de a borító mély benyomást tett rám. Csak éppen nem jó értelemben. Nem lett volna rossz ez az ujjlenyomatos ötlet, de szerintem egyrészt elég kicsi a kép, és túl nagy a fekete háttér, másrészt pedig nekem elég félelmetes volt akárhányszor sötétben rápillantottam.


4 Karen Rose: Halj meg értem
Majdnem 3 éve olvastam Karen Rose könyvét, és akkor tetszett is. A sorozat többi részéig azonban nem jutottam el.  Ehhez ugyan semmi köze a borítónak, ami szerintem nem nagyon… ízléses. Ha nem tudnám, hogy krimi, akkor bizony nem annak gondolnám, még azzal a felirattal sem.


5 J. L. Armentrout: Obszidián
Egy darabig kacérkodtam a gondolattal, hogy elolvasom a könyvet, de mégse adtam neki esélyt. A kinézetével viszont a legfőbb problémám, hogy nagyon mű, gagyi hatása van az összképnek. A háttér, villámok, a csávó. Nekem nem tetszik.


6 Karin Slaughter: Sebek
Ugyanabba a kategóriába tartozik, mint Karen Rose könyve. Nagyon rég olvastam, és kedveltem az egész sorozatot is, de ettől még borzalmas szerintem szegény borító. Elég furcsa, hogy ez a nyitott szájas volt a legjobb ötlet, nem is értem hogy jön a történethez. Bár biztos a karaktereknek is volt néha nyitva a szájuk, de ez elég kicsi közös pont lehet. :D



Az angol borítók sokkal jobbak, nekem ez tetszik legjobban:



7 Joss Stirling: Storm and Stone
Míg maga az olvasmány nem volt annyira vészes élmény számomra, a borító már kevésbé nyerte el a tetszésemet. Borzasztóan mű az egész ettől a sok szerkesztéstől. Most tűnt csak fel, hogy itt is villám van, mint az Obszidiánon.


8 Maya Banks: A szabadság kulcsa
Ugyan nem olvastam a könyvet, se az első részét, teljesen véletlenül bukkantam rá, de nem tudok elmenni szó nélkül mellette. Nem szeretem, ha egy borítón félmeztelen emberek vannak,elég hatásvadásznak érzem őket, és valahogy nem odaillőnek. Ez a borító viszont különösen nem tetszik a  furcsa fej nélküli test és a  háttérben  lévő kaktuszok miatt.


9 Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna
Nem akarok gonosz lenni, de szerintem a borító összhatása elég gagyi. A felirat olyan, mint amiket Snapchat-en szoktunk csinálni, és valamiért kicsit sem vonzza a szememet. Ettől még lehet a könyv jó, kérdezzétek Bellt, ő már olvasta.


10 Maryrose Wood: Méregnaplók
Nem is tudnám megmondani mi tetszik legkevésbé ezen a borítón, a szerkesztés, vagy az elemek, vagy …minden.



Jelenleg ezek a borítók borítanak ki legjobban. :D  Nem szerettem volna senkit vagy semelyik borítót megbántani, csak a szubjektív véleményem alapján válogattam.
Amennyiben érdekel a sorozat első része, akkor kattints ide. Ha tetszett a cikk, hagyj egy kommentet, szívesen olvassuk őket! Szép napot! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3