Snack Book Tag

Régen könnyebben elcsábultam, ha rágcsákról volt szó, de ma már profibban visszafogok magam a nagybevásárlásnál. Ennek a Book Tagnek viszont nem tudtam ellenállni, ha már az életben igyekszem. Könyveket és karaktereket fogok párosítani pár népszerű édes és sós étellel. Ha érdekel, tarts velem!






Csokis perec
Egy könyves pár, akikről nem gondoltad volna, hogy összeillenek/összejönnek.



Harry Potter és Ginny Weasley
J. K. Rowling: Harry Potter sorozat
Harry és Ginny soha nem lett nagy kedvencem, legalábbis én mindig ellenük szurkoltam,és nem különösen örültem a párosuknak. Szerintem jobb lett volna, ha Harry talál magának valaki mást, a csoportjukon kívül. Mégis be kell vallanom magamnak, hogy működnek együtt, bár azért nem olyan jól, mint a csokis perec. A csokis perec jobb, mint Harry és Ginny.

Pringles
Egy addiktív könyv, amiből soha nem elég.
Rick Riordan: Az olimposz hősei sorozat
Néha elgondolkozom azon, hogy nem vagyok-e már túl idős 26 évesen ehhez az ifjúsági sorozathoz, de aztán eszembe jut, hogy kit érdekel?! Azt hiszem soha nem késő jó könyveket olvasni, és Rick Riordan könyvei azok.

Maxi Mix 
Egy könyv különféle karakterekkel.


A legutóbbi olvasmányom illik ide szerintem legjobban, értékelést is írtam róla, ide kattintva elolvashatod.
6 boszorkányról szól, akik a lehető legkülönbözőbbek egymástól. A könyv maga egy kicsit tényleg olyan, mint a Maxi Mix, mindenki ki tudja választani, ami neki legjobban tetszik. Én mindig a halacskákat szerettem benne.

Gyümölcstál
Egy kiszámíthatatlan karakter.




E.Lockhart: A hazudósok
Majdnem 2 éve olvastam, és 1 nap alatt sikerült a végére érnem, annyira beszippantott. Nem szeretnék túl sokat mondani a könyvről, ez nem olyan fajta, ami megtűri a spoilereket. A főhősnőnk, Cadence viszont totálisan kiszámíthatatlan.

Müzliszelet
Egy alap könyved.


Agatha Christie: És eljő a halál...
Agatha Christie majdnem összes könyve alapnak számít nálam. Amikor nem tudom mit olvassak, mindig hozzá fordulok. Az egyik nagy kedvencem már 12 éve az "És eljő a halál...". Emlékszem az első alkalomra is, amikor olvastam, éppen bent feküdtem egy kórházban, és a szüleim hoztak nekem olvasnivalót. Aznap segített nekem, és azóta is szívesen olvasom, még úgyis, hogy emlékszem a végére. Olvasd el az értékelésemet róla itt!

Popcorn
Egy karakter, akit akaratod ellenére kedvelsz. 



Agatha Raisin
M. C. Beaton: Agatha Raisin és a spenótos halálpite
Néha nagyon idegesítő, de vannak jó pillanatai, vagy amikor megsajnálom, és így egyszerre utálom és kedvelem Agathát. Azért azt hiszem a való életben nem szívesen lennék vele jóban, de legalább színes egyéniség.

A Book Tag forrásáért kattints ide! Ha tetszett ez a bejegyzés, írd meg kommentben! Nyugodtan kitölthetitek ti is, és küldjetek egy linket róla, érdekelnének a válaszaitok! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3