Csináld magad! #short


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem szeretek ruhát szelektálni. Vagyis inkább nem vagyok jó benne. Abba a típusba tartozom, aki mindig félreteszi az összes ruhát a "Később még jó lesz!" felkiáltással. Persze utána fél évig elő sem veszem őket. Most költözéskor viszont kénytelen voltam alapos munkát végezni, hogy ne kelljen azért fölöslegesen fizetni a költöztetőt. Találtam egy nadrágot, ami tökéletesen passzolt rám, de nagyon csúnyán lekopott, ezért már többször is terveztem a kidobását. Végül mégiscsak megsajnáltam, és úgy döntöttem csinálok belőle rövidnadrágot.



Ami kelleni fog:

- nadrág
- olló
- varrógép/ ha jól tudsz varrni, akkor csinálhatod kézzel is


Először próbáld fel a nadrágot, és jelöld be milyen rövidre szeretnéd vágni. Javaslom, hogy hagyj neki pár centivel többet, abból még mindig vághatsz le, ha nem elég.

Utána jöhet a vágás.



Próbáld fel a levágott részt és most tudsz pontosítani, hogy mennyivel szeretnél még rövidebbet. Én szerettem volna szegélyt, úgyhogy kb. 2 centit hajtottunk fel neki.


Nem vagyok valami nagy híve a mostanában divatos szakadt ruháknak, úgyhogy nem szerettem volna megtépni, de ha neked tetszik, akkor nyugodtan ess neki egy ollóval.

A következő lépésben nem volt nagy szerepem, mert leendő anyósomé a varrógép, és vállalta a varró szerepét a projektemben. Teszteltük milyen mintákat tud a kis gép, és kiválasztottam egyet.





Íme a kész nadrág:




Még szerencse, hogy nem egy nagy tudomány, és én is meg tudtam csinálni. 
Remélem tetszett az útmutatóm, szép napot és jó alkotást nektek! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3