Nyári tervek

Egy kicsit késve érkezem az újabb összefoglalómmal, de remélem elnézitek nekem. Nagyon sok dolgom volt, többek között a költözéssel kapcsolatban, amiről nemsokára készítek is egy beszámolót. Mint kiderült nem is olyan könnyű elhagyni egy országot, és visszatérni a hazánkba. Olvasás szempontjából ezért is sikerült gyengébbre a tavaszom. 





Szerencsére nem is terveztem be túl sokat erre az időszakra. Igaz így is el tudtam bukni őket:

Könyvek:
Rick Riordan: Hádész Háza (Az Olimposz hősei 4.)
Fredrik Backman: Az ember, akit Ovénak hívnak
M. C. Beaton: Hamish Macbeth és a tökéletes oldalborda (Hamish Macbeth 4.)
Sorozatok:
A híd/ Broen
The 100 (4. évad) A feléig eljutottam! J
How to Get Away with Murder (3. évad)

Azért nem mondhatom, hogy unatkoztam: olvastam ezek helyett 4 Agatha Christie könyvet, az Engelsfors trilógiát, most pedig az Ármány és kézfogó van soron Böszörményi Gyulától.
A helyzet az, hogy elég hamar találtam munkát itthon, és jelenleg még nincs lehetőségem nap közben olvasni, ezért kicsit lassabban haladok a kelleténél. 

Nyári tervek



Könyvek:
Rick Riordan: Hádész Háza (Az Olimposz hősei 4.)
Kiderült, hogy itt nincs bent a könyvtárban, csak az 5. rész. Nem is értem, hogy miért… Otthon megpróbálom megszerezni, mert TUDNOM KELL, hogy mi történik a hét hőssel. Nemrég írtam értékeléseket a többiről, ha érdekel kattints ide az elsőért és ide a másodikért.

Lauren Graham: Talking As Fast As I Can 
Nagy Szívek szállodája rajongó vagyok, úgyhogy ez kötelező olvasmányom lesz. Őszintén az angol változat jobban érdekel, szeretem eredeti nyelven olvasni/nézni a dolgokat.

Robert Harris: Conclave
Halott pápa és ellenségek. Kell ennél többet mondanom?

Sorozatok:
How to Get Away with Murder (3. évad)
Még egy részt sem láttam a harmadik évadból, pedig az első kettőt szerettem. Nem is baj, mert így egyszerre meg tudjuk nézni az egészet. Csak nehogy addig beleakadjak még egy spoilerbe! Sajnos egybe már sikerült egy tök váratlan helyen belebotlanom.


Pretty Little Liars (összes évad)

Na nem azért, mert annyira jó lenne, tesómmal rengeteget szenvedünk rajta. Utáljuk nézni, de mégsem tudjuk abbahagyni. Most megint elkezdtük a vőlegénymmel az elejétől, mert ő szereti az "olyan rossz, hogy már jó" kategóriájú dolgokat, úgyhogy egy kis kínzás még belefér.


Személyes:
Nyaralni idén nem tervezünk, de ha minden jól megy, felmegyünk a tesómékhoz pár napra látogatóba. 

Nektek mik a terveitek? Utaztok valamerre a nyáron? Olvastatok valami jót a tavasszal? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3