Szerepcserés támadás 2. rész: Első beszámoló: az új arcápolási rutinom


Elég gyorsan eltelt ez az egy hét. Nem mondom, hogy minden gördülékenyen ment, de azért nem panaszkodom.
Őszintén nem voltam otthon ebben a rutinban, sőt az eddigi arcápolási technikám elég alapnak volt mondható. Szerencsére a bőrömmel különösebb problémák nincsenek, ezért nem fordítottam rá akkora erőt mostanáig.
Először megijedtem, amikor megláttam Bell listáját az instrukciókkal. Nem tudom mit láttatok belőle, de elég sok krémből és lépésből áll...

A Bell által választott termékek háromnegyede anyának megvolt, úgyhogy csak párat kellett megvennem.  Ennek a pénztárcám nagyon örült. Ja, és a tesóm először rossz boltba küldött az Alverde olajért, majd csak akkor szólt, amikor írtam neki, hogy itt nincs olyan. :D

Az első nap nagyon sokáig tartott, mire mindent megcsináltam, de az arcom olyan fényes lett, hogy szerintem az űrből is kiszúrtak volna. :D
 De azért jó, hogy a vőlegényem szerint puha lett az arcom.
A negyedik napon félig átsuhant a gondolat a fejemen, hogy feladom, mégis folytattam mindent rendesen, még akkor is, amikor éjjel értem haza, és nagyon fáradt voltam. Ez azért érdemel valami dicséretet, nem? J

Így egy hét után kezdek elég gyors lenni, és már csak kicsit lesem a papírról, hogy melyik krém melyik után jön. Az egyik legnagyobb problémám ezzel a rutinnal az, hogy nagyon fénylik az arcbőröm utána, pedig próbálok keveset használni mindenből. Az arcom hidratáltságával nincsen gond, ráadásul a krémeknek nagyon kellemes illatuk van, még így együtt is, úgyhogy ez mindenképp jó dolog.  Szerencsére pattanásaim nem lettek semelyiktől. Igaz nem vagyok rá nagyon hajlamos, de azért kicsit tartottam tőle.
A krémekből vannak már kedvenceim, de a megnevezésükkel várnék még jövő hétig, azért elég frissek az élményeim. Annyit azért elárulok, hogy a Balea arcmaszkban egy kicsit csalódtam.

Kezdek belejönni az arcápolás mesterségébe, egyre profibban varázsolom ki a hajamat az arcomból, és egyre több zseniális ötlet jut eszembe, mellyel nem lesz tiszta víz az egész ruhám. Annak külön örülök, hogy nem csaltam el egy alkalmat se. Valahogy egy idő után nekem mindig nehéz ezeket nem feladni, de lehet, hogy most megjavulok.
Már csak azt kell kitalálnom, hogy mit fogok ezek közül a kihívás vége után használni. Mert mindenképp szeretnék valamit.

A következő héten pedig elárulom melyik termék hogyan vált be nekem, és arra is fény derül majd, hogy Bell mit gondol a könyvekről, amit már most alig várok.
Tartsatok velünk jövő héten is! :)

Megjegyzések

  1. ☺örülök, hogy tetszik,és a tesód gondoskodik a bőrödről. Jó ötlet volt ez a kihívás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, jó látni, hogy nem csak nekünk tetszik! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3