Szerepcserés támadás 3. rész: A befejezés






















Elérkezett végül ez a nap is, a kihívás véget ért! Azóta több helyen is szembejött velem hasonló rutin (egyébként teljesen véletlenül, nem magamtól kerestem rá), és mindig meglepődtem, hogy a tesóm mennyire alapos volt a kiválasztásnál.

Elég hamar megszoktam a teendőimet, de egy kicsit azért szerettem szenvedni. Főleg az esti rutinnál, de inkább csak megszokásból, igazából nem volt különösebb problémám. A meleget leszámítva, és azt, hogy napi 10-12 órát kint kell állnom. Olyankor már nincs erőm sok mindenre. Az igazat megvallva pont ezért is örültem, hogy ilyen alaposan meg tudom ilyenkor tisztítani az arcom, mert azért eléggé leizzadtam.

Az előző héten ígértem, hogy leírom a kedvenceimet. Azóta egész végig ezen gondolkoztam, és kritikus szemmel néztem mindent. Na, de most jöjjenek sorba!

A reggeli rutinom

1. Arcmosás
termék: Balea Med Ultra Sensitive Waschgel
Nem tudom, hogy Bell azért választotta-e ezt az arctisztítót, mert a Német Asztma és Allergia-szövetség által tesztelt termék. Mindenesetre én nagyon örültem neki, amikor elolvastam a hátoldalát, mert lehet, hogy nem említettem még, de asztmás és allergiás is vagyok. A lemosó nagyon tetszik, sima, egyszerű, illatmentes, és a bőröm felfrissül tőle, nem szárítja ki.

2. Tonizálás:
termék: Garnier Essentials Sensitive Nyugtató Tonik Vitaminnal
Korábban is használtam ezt a tonikot. Nem tudom eldönteni, hogy kedvelem-e az illatát, vagy nem. Különösebb problémám nincs vele,de az zavar, hogy olyan, mintha nyomot hagyna az arcomon.

3. Esszencia
termék: Cosrx Galactomyces 95 Whitening Power Essence
Igazából nem tudom hova tenni ezt az esszenciát. Nem hiszem, hogy bárkit is meglepne, hogy nem voltam ismerős ilyen körökben, nem is tudtam, hogy ez a termék létezik. Az állaga nekem nagyon furcsa,és teljesen mindegy mennyit használok belőle, mindig fénylik tőle az arcom, ami most nem túl szerencsés. Vagy lehet, hogy az a toniktól van?
. Elvileg ugye eltávolítja a foltokat (mint egy mosószer :D), de az a helyzet, hogy kb 3 hete megjelent egy kis piros folt az arcomon, amit először pattanásnak néztem. Az esszencia nem segített neki, azóta is kitartóan ott ül a helyén, pedig már mindenhogy próbáltam eltüntetni. Anya szerint valamilyen kiütés lehet. Igazából nem tudom, de a lényeg, hogy Cosrx Galactomyces 95 Whitening Power Essence, mi most még nem vagyunk jóban!

4. Mindenmentes hidratáló arckrém
termék: Mizon Hyaluronic Suboon Cream
Eredetileg anya tulajdona volt, de nekem adta így a kihívás végére. Nagyon megszerettem, mert könnyű és egyszerű kis hidratáló krém. Biztos, hogy továbbra is használni fogom.

Ha még nem fáradtatok el az olvasásban, akkor jöhet a másik fél.

Az esti rutinom

1. Kettős tisztítás:
termékek: Kosé Softymo Deep Cleansing Oil, Balea Med Ultra Sensitive Waschgel
“Az olajból körülbelül fél teaskanál adagot, a termék hátulján leírt módon, szárazon eloszlatod az arcodon.” Írta Bell. Na, most a termék hátulján ezt lehet látni:


Ezen nagyon jól elszórakoztam. :D
Be kell, hogy valljam, különösebb véleményem nincs az olajról. Az illata nem rossz, és olyan kellemesen meleg érzést nyújtott, de valahogy csak egy lépés volt a sok közül. Nem hiszem, hogy sokat használnám a jövőben.

2. Szérum:
termék: the Saem Power Ampoule Lifting Argireline Solution C
Nem voltam az elején nagyon magabiztos az ampullás módszerrel, de azért hamar megszoktam. Az illata nagyon kellemes, és az állaga is tetszett. A helyzet az, hogy annyi mindent használtam, főleg este, hogy nehéz megállapítani, hogy melyiknek milyen hatása volt rám.

3. Lotion:
termék: Innisfree Green Tea Balancing Lotion
Valamiért a gyerekkoromra emlékeztetett az illata. Nagyon szeretem a zöld teát. Egy bajom van csak vele: az állaga könnyű, de mégsem akar rendesen felszívódni az arcomon. Nem tudom hányszor keresztezik majd egymást az útjaink.

4. Krém és olaj:
termékek: Tonymoly Watery Chok Chok, Alverde Vadrózsa Arcápoló Olaj
Az olajat én vettem, előző héten meg is osztottam veletek, hogy Bell félre is kalauzolt a vásárlásom alatt. A krém és az olaj együtt nagyon tetszett, szépen hidratálták az arcomat. Nagyon szeretem mindenfélének olvasgatni a hátulját, még a fogkrémeknek is, lehet, hogy pont ezért szerettem meg ennyire a vadrózsás olajat. Vagy azért, mert a kettőtől szép puha lesz az arcom.
Heti háromszor még a COSRX BHA power liquid terméket is kellett használnom, de úgy érzem, hogy kifogytam, és többet nem tudok semmiről mondani. Nem tapasztaltam semmi különöset a használata során, valahogy beolvadt a többi közé.

A dobogósok:
3. Alverde Vadrózsa Arcápoló Olaj
Nem tetszik a vadrózsa illat, úgyhogy csak a harmadik helyig lőtt fel.



2. Mizon Hyaluronic Suboon Cream



1. Balea Med Ultra Sensitive Waschgel
Fej-fej mellett haladtak a Mizon krémmel, úgyhogy kénytelen voltam az Asztma-szövetség miatt előrébb helyezni a lemosót.



Megkérdeztem mindenkit, aki naponta lát engem, hogy van-e valami különbség rajtam, de érdekfeszítő válaszokat sajnos nem kaptam. :)
Így a második hét végén elárulom, amit szerintem mindenki sejtett eddig, hogy ezentúl nem fogom teljesen követni a rutint.
Azonban teljesen elhagyni sem szeretném, mert olyan érzésem van. hogy ez télen jobb lenne nekem. Kitaláltam magamnak egy újat, amit szombattól követni fogok. Igazából anya segítségét kértem, aki kozmetikus is, és megállapítottuk, hogy nekem még nincs szükségem ennyi krémre, inkább csak hidratálásra. Főleg ez lesz most a célom.


Köszönöm, hogy velünk tartottatok ezen a kihíváson! Köszi Bell a törődést, és külön köszönöm Marcsinak, a  Habos Kakaó blogról a lelkesítést! J


Megjegyzések

  1. Ó, de aranyos vagy, Hesztia, köszönöm az említést! :) Nagyon kíváncsi voltam, mennyire fog neked tetszeni ez a rutin, és bár biztos vagyok benne, hogy Bell minden kérdésedre tud választ adni és minden felvetésedet meg tudja magyarázni, pár mondatban hozzászólok a tapasztalataidhoz, mert van néhány közös pont. :)
    A COSRX galactomyces esszencia az én bőrömet is ragyogóvá teszi, épp gondolkoztam is rajta, hogy amit az én szemem egészséges bőrfénynek lát, az másnak nem gusztustalan zsírosbödönös csillogás-e. :D Én azért szeretem, mert nagyon jól hidratál, ha több vékony réteget viszek föl belőle egymás után, a hatása olyan, mint egy hidratáló fátyolmaszké.
    A COSRX BHA-ról annyit szeretnék mondani, hogy kb. 14 hónapig tartott elhasználni a 100 ml-t. Sosem vettem észre, hogy egyik napról a másikra szebb lett volna tőle a bőröm, de biztos vagyok benne, hogy lassú, fokozatos hatása volt. (Ezt azért sokkal nehezebb észrevenni, főleg rövid idő alatt, pláne akkor, ha egyébként is szép bőröd van :) ) Én tág pórusokkal és mitesszerekkel küzdök, és inkább a régebbi képek alapján látom, mennyivel szebb a bőröm összképe most, mint régebben. Ráadásul nekem a kémiai hámlasztás volt az a lépés, amely miatt belevágtam ebbe az egész tudatos bőrápolásba néhány éve, mert úgy láttam, nem lehet megúszni a szemléletváltást. Nagyon szerencsés vagy, hogy ha úgy alakul, hogy téged is beránt ez a "hobbi", nem muszáj blogokról összemazsoláznod a tudást, mert Bell mindenben tud neked segíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm :)
      Én is éppen azon gondolkodtam, hogy vajon ami nekem egészséges ragyogás, az nem tűnik-e másnak zsírosnak. Még élnek enyhe emlékeim arról, hogy milyen volt, amikor még nem használtam rétegzős rutint. Úgy emlékszem, hogy akkor minden fény nem odavalónak tűnt. Mostanában pedig láttam néhány érettebb bőrű nőt, akik matt alapozót használtak, és úgy tűnt, hogy megült az apróbb ráncokban. Azzal nyugtatom magam, hogy egészségesebb így és valószínűleg kevésbé fakó az arc, bár az kétségtelen, hogy hozzá kell szokni. :)

      Törlés
    2. 1 hét már eltelt, de még mindig félig-meddig betartom a rutint úgyhogy valami csak ragadt rám. Bell tényleg sokat segít. :)
      Lehet nekem is segítene hosszabb idő után a COSRX BHA, tényleg nem volt sok ez a 2 hét. Azt hiszem télen adok neki még egy esélyt, most amúgy se maradna meg semmi az arcomon ebben a melegben. :)

      Törlés
  2. Ne haragudj Hesztia, de azt hittem tudsz japánul! :D Bocsika, úgy emlékeztem, hogy rá van írva angolul is. Én viszonylagos sikernek könyveltem el ezt a kihívást és nagyon örülök, hogy van ami megtetszett a rutinból! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3