Top 3 kedvenc férfi karakterem

Kisebb kihagyás után ismét jelentkezem a Top sorozattal. Sajnos nem volt túl sok időm írni, mert a hőségriadó alatt még többet kellett dolgoznunk, mint eddig, az esküvőszervezés pedig elég sok időt elvesz a szabadnapjaimból. Ráadásul nemsokára felutazunk tesómékhoz, és arra is fel kellett készülnöm.
Most, hogy éppen egy Percy Jackson könyvet olvasok, felmerült bennem, hogy milyen gyorsan meg lehet kedvelni egy karaktert, de milyen ritkán van mégis az, hogy egy idő után nem merül ez feledésbe. Ezen a nyomvonalon elindulva összegyűjtöttem a Top 3 kedvenc férfi karakteremet.

Ronald Bilius Weasley
Pinterest

Könyvek: J.K.Rowling Harry Potter sorozata

A Harry Potter sorozaton nőttem fel, mint a korosztályom jelentős része. Harry soha nem volt nagy kedvencem, különösen mikor elkezdett kamaszodni, de Ron már az első részben elnyerte a szívemet. Éppen ezért nagyon tud zavarni, amikor haszontalannak nevezik, vagy csak a hülye filmek alapján ítélik meg.
Amikor még kislányként olvastam, a humora tetszett meg, de miközben nőttem fel rájöttem, hogy milyen sokrétegű a karaktere, több van benne, mint Harry és Hermione bohóca. Szeretem, hogy önbizalomhiányos, hűséges a barátaihoz, és bátor. Valamiért vonz ez a típus. :D Ja, és szeret enni, mint én.

Leonidas ’Leo’ Valdez

Pinterest

Könyvek: Rick Riordan: Az Olimposz hősei sorozata

Leo majdnem olyan, mint Ron, de a családi hátterük más. Talán azért is szerettem meg annyira, mert Ronon kívül a vőlegényemre hasonlít. Ő is annyira szereti a tüzet, és barkácsolni, mint Leo, csak hát azért ő nem olyan profi benne, mint Héphaisztosz fia.
Ugyanúgy pajzsként használja a humort, mint Ron.
Ezért nőtt ennyire hamar a szívemhez, mert az első könyv crush és a valódi ötvözete.
Ja, és Team Leo!

Hercule Poirot
Forrás

Könyvek: Agatha Christie: Hercule Poirot sorozata

Lehet kicsit furcsa a 2 fiatal mellé a belga magándetektívet betenni, de szerintem Poirot nehéz nem szeretni. Igaz, hogy nem tökéletes, csak annak képzeli magát, de az esze az vág, mint a borotva. Nem csak a kis szürke agysejtjei miatt kiváló karakter. Én bírom, hogy tisztaságmániás (mint én), és kényszeres. A külseje nevetségesnek tűnhet azok számára, akik nem ismerik, de miután kinyomozta minden titkodat már nem nevetsz rajta.
Nem mindegyik filmet szeretem, néha nagyon átalakították a történetét, de David Suchet kiválóan hozta Poirot szerepét.

Neked ki a kedvenc karaktered? Kedveled valamelyik kiválasztottamat?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3