Az életem Book Tagben


Kicsit elmaradtam az írással, mert éppen az Az c. Stephen King regénnyel „küszködök”, ha követtek instán láthattátok is a képet. Terjedelmes a kicsike. Gondoltam amíg tudok hozni egy értékelést róla, részt veszek egy újabb book tagben. Talán pár újdonság is kiderül belőle.

1. A neved kezdőbetűi könyvekben

Ny.: Nyílt kártyákkal (Agatha Christie) (Mondjuk a kifejezést nem nagyon lehetne rám használni.)
K.: Kakukkszó (Robert Galbraith) (Szeretem a kakukkos órákat, ez ide illik? :D)
E.: Ecc, Pecc (M. J. Arlidge, akiről a neve alapján kínosan sokáig azt hittem, hogy nő)

2. Mutasd meg az életkorodat a könyvespolcodon. Hányadik könyv az?



Robert Merle: Állati elmék
A huszonhatodik. 
Még nem volt szerencsém hozzá, de ha már így kijött, lehet, hogy időt szakítok rá.

3. Válassz egy könyvet, amelyik a városodban/országodban játszódik!



Hát mivel ez egy kisváros, megelégszem az országgal is: Örkény István: Tóték. A gimiben nagyon szerettem olvasni, még a helyi színházban is megnéztük a színdarabot.

4. Válassz egy könyvet, amelyikben megjelenik az úticélod!


Stieg Larsson: A tetovált lány
Olyan sok helyre szeretnék eljutni, de talán legjobban Svédország vonz. Remélem hamarosan pakolhatom a bőröndömet! :)

5. Válassz egy könyvet, amelyiknek borítója a kedvenc színedben pompázik


Agatha Christie: Hétvégi gyilkosság
A kéknek az összes változatát szeretem, olyan szép ez is. (azért nem igazán értem magát a borítót, de a színe mindenesetre tetszik)

6. Melyik könyvhöz fűznek a legkellemesebb emlékeid?



J.K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
A mai napig emlékszem arra a karácsonyra, amikor 11 évesen megkaptam a könyvet. Ezért is olvasom el majdnem minden évben újból a sorozatot. A karácsonyra emlékeztet.

7. Melyik könyvet volt nehéz olvasnod?



Kate Mosse: The Taxidermist's Daughter
Jónak tűnt, de igazából se füle se farka nem volt.

8. Melyik könyvre leszel a listádról legbüszkébb, ha befejezed?


George R. R. Martin Sárkányok tánca (A tűz és jég dala 5.)

Azért ez, mert az első négyet már olvastam évekkel ezelőtt, de annyira elfelejtettem őket, hogy újból el kell majd olvasnom az összeset, hogy végre az ötöst is értsem. Szóval az nagy projekt lesz. De tuti büszke leszek rá!

A kihívást itt találtam meg, ha tetszik nyugodtan töltsd ki te is!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3