Sztoridélután október


Íme a sorozat második része: a könyvek, amelyeket nem értékeltem, és a sorozatok/filmek, amik elég sok időt elvettek az olvasástól. 


Könyvek


Neal Shusterman: Unwind

Gyomorforgató, elgondolkodtató, szörnyű, bizarr, de valamilyen szinten kiszámítható és számomra nem lett különösebben kedvelt. Neal Shusterman disztópiás sorozatának első része megrázott, de nem annyira, hogy érdekeljen a folytatás. A karakterei közül kettőt sikerült megkedvelnem, ezek közül az egyik kisebb mellékszereplő volt, úgyhogy nem igazán éreztem a kötődést a világukhoz. Connorban idegesített a butasága, és a meggondolatlansága, Risa pedig szerintem jellemtelen, nem igazán különleges hősnő.


Rick Riordan: The Dark Prophecy (The Trials of Apollo 2.)

Kikölcsönöztem a hangoskönyvet a könyvtárból, hogy ne unatkozzak a munkahelyem felé sétálva. Nem bántam meg, de már-már sajnálom, hogy nem volt több időm hallgatni. Az angol változatot Robbie Daymond narrálja, akinek a hangja tökéletesen illik a történethez. Még szórakoztatóbb így Apolló, és a többiek is. Kicsit kinőttem már ebből a sorozatból, de viccesnek még mindig vicces, néhol izgalmas, de nem különösebben mozgatja meg az ember agytekervényeit. Főleg, ha már 26 éves, és ifjúsági sorozatot hallgat munkába menet.


Liane Moriarty: Big Little Lies

Lehet, hogy egy kicsit ráfeküdtem az angolra, mert az utóbbi időben csak ezen a nyelven olvastam/hallgattam mindent. A Big Little Lies élvezetes olvasmány volt, de most, hogy eltelt egy kis idő amióta befejeztem, rá kellett jönnöm, hogy akkora nyomot azért nem hagyott bennem. Az interjús felosztás, és a nem szokásos felépítés tetszett, ahogyan a karakterek is. Nem mondom, hogy szerettem őket, de mégis megkedveltem őket, a hülyeségeikkel együtt, ha ez így érthető. Elég sok komoly téma felmerült a könyvben, például a családon belüli bántalmazás, vagy az iskolai (bullying), de valahogy egyikre sem sikerült kellő mennyiségben koncentrálni, így elég nagy hiányérzetet hagyott bennem. Az interjúztatott szülők humora, és a meglátásaik nagyon tetszettek, ami mindenképpen húzott egyet felfelé a végső értékelésemen. Bárcsak komolyabb lett volna egy kicsivel...


Sorozatok

Imdb
Dirk Gently’s Holistic Detective Agency (2016-)

A BBC America sorozata Douglas Adams könyvsorozatának adaptációja. Dirk egy holisztikus detektív, aki egy ügyön dolgozva Toddra bukkan, majd ketten megpróbálnak a furcsa történések okára rájönni.
Kicsit elvont, beteg sorozat, de nem bírtam abbahagyni a nézését. A karakterek nagyon jók, a sztori is. Ha egy kicsit más fajta nyomozásra vágysz, mint a Gyilkos Elmékben, akkor szívesen ajánlom.



Imdb
Stranger Things (2016-)

Nem hiszem, hogy sokak számára ismeretlen lenne a Netflix saját sorozata. Az 1980-as években, Hawkins városában egy 12 éves fiú, Will eltűnik. Míg a barátai és a családja a seriff segítségével utána nyomoznak, furcsa dolgok kezdenek történni.

A sorozat a második évadjában jár, ha lehet ez még jobban tetszik, mint az előző. Nagyon szeretem a karaktereket, furcsa is, hogy a gyerekek ennyire jó színészek, általában idegesíteni szoktak. Izgalmas, vicces és hátborzongató. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3