Az évem könyvekben #2017


Boldog új évet nektek!
Lehet, hogy egy kicsit elkéstem a záróval, de mentségemre szóljon, hogy káosz volt ez a decemberi hónap.
Nem vagyok elégedett a 2017-es évvel az olvasásom terén sem. Elég nehéz volt időt szakítanom rá,  főleg nyáron, de most megpróbálom jobban beosztani majd az időmet. Túl nagy reményeim főleg tavaszra nincsenek, hisz nemsokára férjhez megyek. J

42 könyv. Ennyire futotta. A leghosszabb az Az volt. Nem akarok dicsekedni, de egész jó időben végeztem vele. :D 


Ha a tavalyi átlag 3,8-as értékelésen csodálkoztam, akkor képzelhetitek a mostani 4-esre mi volt a reakcióm. Főleg úgy, hogy szerintem a 2016-os olvasásaim kicsit jobbak voltak. Lehet, hogy enyhültem.

Még a 2017-es Popsugar kihívással is próbálkoztam, de mivel kicsit több, mint a fele sikerült csak, így inkább nem osztom meg a nagyközönséggel, hogy melyik könyveket olvastam el csak és kizárólag a kihívás miatt. 
A lelkesedésem azonban nem apadt el, idén is részt veszek, remélem jobb eredménnyel. Kicsit korábban kéne mondjuk nekiállnom a dolgoknak.

2017-ben is találtam gyöngyszemeket, például az Ármány és kézfogó Böszörményi Gyulától mindenképpen az volt számomra, de valahogy ezen kívül igazán ütőset nem sikerült találnom. Hiányzott az a megvilágosodás. Ti nem éreztetek így?

2018

Az idei tervem között szerepel a Popsugar 2018-as kihívása (nem adom fel :D) és a Mini-könyvklub 9 teljesítése. Nem szeretnék nagyon túlzásba esni a tervekkel, mert akkor csak magamnak okozok felesleges stresszt.

Nem tudom már merre keresgéljek, hogy valami igazán meghatározó olvasmányt találjak. Pedig a GoodReads várólistám is egyre nagyobb lesz, de amikor épp lenne időm olvasni, hirtelen egyikhez sem lesz kedvem.
Ti honnan szedtek ihletet? Segítsetek a bajbajutottnak!


Mik a terveitek 2018-ra? Sok szerencsét kívánok mindenhez!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3